Vår

Äntligen är våren här. Igår såg jag till och med en gul fjäril och idag massa tussilago när jag åkte bil.
Idag har vi varit och handlat nya skor till dottern för hon vill inte ha vinterstövlar längre och det förstår jag. Efter det blev det en stund i lekparken. Det känns som det är det enda vi gör men baby M älskar det. Idag var det även många äldre barn ute också så stora M var glad.
 
 
Så skönt att kunna gå ut utan jacka. Jag börjar ändå bli för tjock för den så våren kommer precis lagom.
 
 
 
Hoppas att det blir sol och värme imorgon också, annars för det gärna regna massor för det gillar jag också. Då kan man vara hemma och bara mysa.
 
Just nu fastar jag för imorgon ska jag göra en glukosbelastning. Får se hur det går. Har 50% chans att få diabetes2. Jag ska nog ta och försöka sova nu och hoppas på att baby M sover hela natten.
 
God natt
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0