Vår Legolandsresa del 2

Dag två var det dags att besöka Legoland. Min dotter har velat åka dit länge och det har nog jag också.
Eftersom det var lite folk till Atlantis så börjde vi där.
 
Mina pojkar. Tror min lillkille tyckte det var mest spännande.
Lite tågåkning.
 
Ninjago måste man ju besöka om man är på Legoland.
 
 
Melissa hittade en ninjamästare.
Milo hittade en ninjakompis.
Far och dotter testar sin ninjasnabbhet.
Vätske/socker paus.
Milo passar på att dricka storasysters slush medan hon åker karusell.
 
 
Halva familjen åker kanot.
 
Melissa tog körlektioner. Tonåringarna ville också men de var för gamla.
Man måste ju även tanka ibland.
Godkänd EU körkort. Oj vad lycklig hon var efteråt och kunde knappt sluta prata om det.
 
Glasspaus behövs också.
Vecka35 och springer runt på legoland, förstår inte hur jag orkar.
 
Efters första dagen på legoland så åkte vi sen till Aquadome och badade. Tror tonåringarna tyckte det var roligare än legoland.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0