Midsommar

Det där med att blogga går ju jättebra, eller inte. Jag tänker varje dag att jag ska blogga men sen orkar jag inte. Men jag vill... Det får bli som det blir.
 
På midsommar åkte vi till svärisarnas sommarstuga. Vädret var okej när vi kom dit men sen kom det flera regnskurar, men inte så farligt mycket ändå.
 
Lite lek ute mellan skurarna.
 
Regnjackor på vid midsommardansen.
Dragkamp. Det är kul att hon vill vara med på saker, min stora pojkar brukar vägra det mesta. Får se hur min lilla pojke blir.
Strömsholms slott som ligger på hemvägen. Vet inte hur många gånger jag åkte förbi men aldrig varit där. Jag gillar slott. Tyvärr gör inte min man det. Jag får ta och skaffa mig en "slottskompis" med körkort eller åka själv när jag tagit körkort.
 
Jag och mina pojkar åkte iallfall hem på kvällen, jag vill inte hålla på att ta mig genom skogen till ett utedass flera gånger på natten och min stora pojke har myggfobi eller nåt. Mellan pojke ville också hem och den lilla tog jag med eftersom det nog skulle vara jobbigt med de andra med en hyper 1-åring i en liten stuga. Dagen efter kom min man och hämtade tillbaka oss för hans brosdotter skulle ha 7-årskalas där borta. Jag och min dotter hade samlat ihop massa pysselgrejer i en låda som vi gav i present.
Efter kalaset gick vi till ett badställe som ligger där.
Det är så mysigt där. Här vill jag helst bara sitta för mig själv och se ut över vattnet. Det är väldigt rogivande när det är folktomt.
Mina sötisar
Ta bild på sig själv med vild 1-åring är inte det enklaste. Men det är aldrig någon annan som tar bild på mig med barnen. Jag har sagt åt min man men han är lite trög när det gäller den biten.
Två bilder som inte blev bra hann jag ta sen hade inte han tid att sitta still längre.
Inte så bitter som jag ser ut.
 
Det var en kort sammanfattning om midsommarhelgen. Vi bara tog det lugnt och umgicks, mysigt men det tog ändå på krafterna. Fast är man i trimester tre så orkar man kanske inte direkt så mycket heller.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0