Poolen

Nu har vi äntligen kommit iväg till poolen vid våran fritidspark. Här kommer vi nog vara mycket i sommar om det är fint väder.
 
Lite läskigt tycker Milo att det är. Annars så är han väldigt orädd av sig men jag tycker att det är bra att han är försiktig när det gäller vatten. Men när det går över får vi nog fullt upp.
En frusen tjej. Dagen som började med supervärmen blev bara kallare och blåsigare.
 
Fikamys
En pappa kan även fungera som ryggstöd.
 
Fika vid den nya fritidsgården. Jag tycker den ser ganska trist ut. Jag gillar inte heller att de satt staket runt poolen. De har gjort om en hel del. Jättetråkigt att de tog bort minigolfbanan också. Jag har ju växt upp här så det är kanske därför jag inte gillar den här förändringen, men det blir nog bra när jag vant mig. Jag är ändå tacksam att vi har denna fritidspark vid oss. Perfekt att roa barnen där på sommaren när man är fattig och inte har råd att göra så mycket annat.
Liten Milo
Storasyster Melissa.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0