Familjeliv och vägen till bröllop

Nu tänkte jag försöka mig på det här med att blogga igen. Det får bli en ny blogg då jag känner att jag behöver en nystart med det mesta i mitt liv.
 
Just nu är jag föräldraledig med barn nr4 så den här bloggen kommer nog innehålla mycket om familjelivet. Jag ska även gifta mig i sommar så det blir nog även lite bröllopsplanering att dela med mig av. Sen har vi det där med att komma i bröllopsform. Jag vill kunna ha en fin klänning på bröllopet men just nu ser jag ut som en kort Barbapappa eller nåt så börjar jag inte träna och äta bättre så vet jag inte vad jag ska göra. Är det okej att gifta sig i svartsopsäck?
 
Familjeliv och vägen till bröllop och allt där i mellan kommer bloggen handla om. Hoppas ni följer med mig på nya äventyr här i livet.
 
Mina minstingar. Jag vet att det inte är bra med framåtvänd vagn för bebisar, men liggvagnen gick sönder och väntar på att lagas. Då får man ta det man har undertiden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0