Längar till jul

Julen är min favorithögtid och jag är ju lite av en julfanatiker. Jag älskar julsaker, julmat och julbaka. Vad jag önskar mig till varje jul är ett stort hus så att jag kan fira en riktig Disney jul. Får se om den drömmen nånsin slår in..
Det är bara Oktober men en ny tomte har redan flyttat in. Jag hoppas att han kommer se fin ut under granen(hur jag nu ska få plats med en sån men det är ett senare problem). Det finns redan så mycket julfint ute i butikerna så jag blir helt galen, men tyvärr tillåter nog inte min plånbok mer julsaker i år. Fast det kommer kanske ändå bli lite till om jag känner mig själv rätt.
 
Amelia jul har jag också skaffat mig. Det är lite av en tradition att köpa även om jag oftast blir besviken. Jag gillar julstilar som är lite blandning av gammaldags jul och disney jul. Men de flesta tidningar som handlar om julen har oftare lite nyare versioner av hur julen ska vara. Jag tycker det är sååå tråkigt. Julen ska vara röd och grön och överdriven.
Men vi får se hur den här tidningen är, kanske blir jag överraskad?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0