Snart Påsk

Väntar på storasyster som pysslar i shoppingcentret. Baby M passande även på att köpa kaninöron och kritor på tgr.
Jag vill även köpa påskliljor så vi åkte till Plantagen. Jag passade även på att köpa lite uteblommor och ett stort påskris. Baby M fick en vattenkanna att leka med så att han skulle låta bli att pilla på mina blommor. Stora M var lite lat och tyckte att hon visst fick plats i vagnen.
 
Jag är så sugen på att göra påskfint hemma men har så lite energi, men nåt ska jag nog försöka få ihop. Pynta riset, fylla godisskålarna och plocka fram lite påskpynt och ljus borde räcka.
Barnens påskägg är köpta och väntar på att fyllas men funderar på att köpa till nåt annat än godis. Jag har köpt en leksak till stora M, men behöver något till mina pojkar också. Får se vad jag hittar på.
 
Lite mer påskpyssel. Stora M älskar att pyssla så det är perfekt att olika butiker ordnar det när man är ute och handlar. Maxihälla brukar ofta ha roliga saker för barn så vi brukar försöka passa på att handla då.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0