Namngivningsfest

Vi har varit på namngivningsfest på Ängsöslott.
Lite välkomnst cider när vi kom dit.
Äta sked är gott.
Väntar på maten.
Alla barn fick pannkakor.
Tänkte att lilla M är för liten för pannkakor men lät honom smaka. Det var nog det godaste han någonsin ätit verkade det som. Jag tror han nästan åt upp en hel pannkaka. Så klart hamnade lite på golvet också.
Mumsigt.
Våran mat. Jag tycker att vi borde äta ute oftare. Super gott.
Efterätt.
Jag och min sötnos.
 
Utsickt från slottet. Jag tycker att den där kyrkan är lika läskig som slottet. (När man vuxit upp med Ängsöspökerna.)
Det är inga spöken bakom mig va? Det ser ut som att min klänning är jättesmutsig men det är spegeln.
Dags att åka ham, någon liten blev väldigt trött efter allt festande.
Så fin utemiljö. Dags att åka hem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0