Ny vecka, nya tag

Lilla tröttisen sover så skönt.
 
Tänk att min lilla tjej har börjat i ettan nu. Hon är väldigt stolt och tycker att hon är stor nu, nästan vuxen. Helst vill jag krympa henna till dagisbarn igen. Tiden måste sluta gå så fort.
Sötnos
Min stora pojke börjar i gymnasiet idag. Hur galet är inte det? Just nu är han på sitt upprop. Jag hoppas att han kommer trivas på sin nya skola.
 
Idag ska jag städa och rensa här hemma, om bebisen tillåter det. Nu när bröllopet är över så kan jag fokusera lite mer på hemmet. Vi får inte plats här så tills vi kan få tag i en ny bostad så är det bara att rensa och försöka organisera hemmet bättre för att göra det bästa av situationen.
 
Nu har jag varit gift i ca tre veckor. Det känns lite konstigt men ändå bra. Idag skrev jag under ett papper med mitt nya efternamn. Det kändes som att jag gjorde en namnförfalskning eller nåt, haha. Det tar nog ett tag att vänja sig. Jag behöver skaffa mig ett nytt id-kort också, kanske borde jag träna lite på underskriften innan:
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0