Egentid och slösurfning

 
M och M lekaer Drive thru. Bild från början av sommaren för nu är minnet i mobilen fullt.
 
Den här veckan har gått fort fast jag inte gjort så mycket. Baby M är förkyld och snorar massor, vi andra har också varit lite halvhängiga. Idag känner jag mig mest bara trött. Bebisen sover och helst skulle jag också vilja göra det men jag behöver även lite egentid för att inte bli galen.
 
Helst skulle jag bara vilja lägga mig i soffan och läsa en bok eller tidning, men fastnar som vanligt framför datorn och ägnar mig åt meningslöst slösurfande. Jag borde ge mig själv dataförbud men det är ganska skönt att ha sällskap av datorn när man inte riktigt orkar nåt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0