En vinterdag

Det bästa han vet.
Tänk att få köra bil själv. Han verkade gilla att åka bil redan när han låg i magen.
Han säger inte många ord men bil kan han säga.
Lånar syrrans spade.
Ooo säger han när han lyckas få upp snö.
 
Jag tycker verkligen inte om att vara ute i snön men det är ganska trevligt att se hur glad han är för då blir jag glad och kan stå ut lite till.
Snöflingor på vagenen. Jag tycker det är så häftigt när man kan se de ordentligt. Jag blir lycklig varje gång jag får se såna här små stjärnor. Min man tycker att jag är lite knäpp medan jag tycker om de små underverk som naturen bjuder på ibland.
Har är en till som gillar snö. Både hon och bebin tycker om att äta den och leka i den. Själv längtar jag till våren. Fast både hund och bebbe kommer nog gilla det med får då kommer jag vara ute med de mer.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sanklamp.blogg.se

Familjeliv

RSS 2.0